VÅRENS FAVORITER

 
Yellow spring
 
 
 
PINK SPRINGAtt de flesta älskar våren är ingen nyhet. Självfallet gör jag det med och jag som lejon älskar att vara i soljus och får så himla mycket energi av att befinna mig i dagsljuset. Det är en sådan lättnad nu när det är ljusare längre på kvällarna och när man kan byta ut den tjocka vinterjackan mot en tunnare kappa. 
 
Jag har alltid tyckt om gult men denna vår har jag en riktigt kärlek till det. Vill bada i gula toppar, klänningar eller varför inte någon accessoar i lysnade gul? Färger överlag måste införskaffas mer i min garderob eftersom det ger en så mycket mer energi! Fick till två collage om vad jag gärna har på mig nu när varmare tider kommer. En jeanskjol med en söt topp kan man gärna rocka loss tillsammans med en bomberjacka! Vilka färger är ni lite extra förtjusta i nu?
detaljer - kläder - kollage - vår