VÅRENS FÖRSTA GLASS

 
Vilken helg man fick ändå! Lördagen spenderades i skolbänken då jag gjorde högskoleprovet. Har planer på att plugga till hösten så håller tummarna att det gick min väg så jag kommer in på den skolan jag vill! Söndagen spenderades i det fina (!) vädret. Det var så himla skönt ute så jag och killen kunde inte låta bli att ta en promenad och köpa årets första glass! MUMS! Testade Magnums nya Double Raspberry och jag rekommenderar den starkt! Jättegod! Får hålla mig tills nästa solida dag då det får bli dags att testa ännu en av årets nyheter. Det är ju faktiskt en av de bästa sakerna med våren, att få testa alla nya glassar i vårsolen! 
 
Anyway, det är måndag, en ny vecka och nya äventyr väntar! Solen skiner idag med - vilken lycka!! Jag har stänging på jobbet men det gör mig inte mindre glad. Har några timmar kvar tills passet börjar så innan dess ska jag äta en god lunch, kanske baka eller bara läsa lite. Vi får se vad som väntar. Pussar ♥
babbel - vår
2
Hanna Karlsson

Åh mums! Vad gott. :-)

Emelie Karlsson

Åh, Magnum som alltid gör så mycket gott!!