ETT NYTT KAPITEL I LIVET

drömmer mig bort på pinterest...
 
Hej på er! Mitt huvud går i 110 och jag är precis på gränsen inför en väldigt stor förändring i livet. Imorgon går flyttlasset till min och killens lägenhet. Jag och min pojkvän ska äntligen bli sambos. Det är mycket tankar som snurrar i huvudet, många minnen som flyger förbi medan man packar ner varje sak man äger. Det känns lite känslosamt att flytta från sitt barnhem men samtidigt så himla skönt. Det är här jag skapat alla minnen, gråtit, skrattat och fått växa upp. Men någon gång ska man flytta och nu är det dags för mig att börja ett nytt kapitel.
 
Som pricken över i ska jag börja på högskola på måndag! Kom in på mitt förstahandsval i veckan, textilekonom på textilhögskolan i Borås! Är SÅ taggad! Det kliar i fingarna av ivrighet, äntligen ska jag få lära mig nya saker. Jag har känt att jag suttit fast, stannat på samma plats under en längre tid. Jag trivs väldigt bra på mitt jobb men jag är ämnad för att göra något annat, som i mina ögon är mer min grej. Jag ska jobba med något jag brinner för och nu, nu är jag på väg! Håller mina tummar att detta kommer bli bra. Tror att det kommer blir tufft att pendla till Borås varje dag men det är en ny vana som jag får vänja in. Hur som helst, är jag taggad på att göra något nytt och träffa massa nya vänner. Det är både skrämmande men samtidigt så spännande! NU KÖR VI! Vad ska ni göra denna höst? Berätta! ♥♥
drömmar