TBT - ROSA HÅR

 
TBT! Alltså haha!! Titta på dessa bilder jag hittade från sommaren 2013? Det var inte igår! Jag hade precis börjat första året på gymnasiet. Tror till och med det var dag 1 eller något sådant. Och jag minns att jag kände mig så ball i den hårfärgen. Det har i och för sig inte gått en dag som jag inte har saknat mitt rosa hår, även om jag bara hade det en vecka eller två. Jag har länge funderat på att färga tillbaka det eller lägga i en pastellila-färg. Men jag tvekar lite för mycket varje gång.
 
Det är väldigt roligt att hitta gamla bilder på sig själv. Se hur man försökte uttrycka sig då och jämföra med hur man försöker med det idag. Har ni gjort något annourlunda med ert utseende? Piercat er på något konstigt ställe eller också färgat håret i en spacead färg? 
hår
2
Isabell

Åhhh!!! snyggt ju, färga färga färga!!! <3

Svar: hiihih, taaacck!! Kanske jag ska :D :D
Linn Bank

Angelica Wåhlin

Sjukt snyggt ju!!

Svar: Åh tack så himla mycket!!!! <3 <3
Linn Bank