BÖRJAN AV JUNI

 
 
 
En vecka (och lite till) har redan passerat juni månad och jag är redan fått gjort massor av roligheter! Åkte upp med några tjejer till Göteborg och åt väldigt god mat på Bellora, drack gott på Brasserie Lipp och sedan var det utång på Push. Det blir helt klart fler utekvällar i Göteborg i sommar!! Har unnat mig flera sovmorgonar (pga flera sena jobbpass), haft filmmys med pojkvännen (vi håller på att plöjer igenom alla Johan Falk-filmer). Men ärligt talat. Var tar tiden vägen? Halva året har snart gått!!!!!! Men man går ju och väntar på sommaren de första månaderna och nu är den här.
 
Jag ska sätta igång med att pyssla ihop en sommarlista som peppar mig lite extra. Jag har jobb i princip alla veckor men det ska inte stoppa mig från att få en megabra sommar. Lite roadtrips och roliga besök hit och dit ska klämmas in. Vi börjar nästa vecka och tar tåget ner till Skåne! Woho!
babbel - sommar