EN DAG I AUSTIN

"Let love in " finaste skylten! Hela austin var full av fina citat på både väggar och skyltar.
 
 
Hej vänner! Jag är hemkommen från en underbar resa. Har spenderat närmare 2 veckor i Texas och tog mig även en långweekend i Playa del Carmen (Mexico). Värmen har suttit så fint och min kropp har fått laddats med ny energi. Nu är jag tro det eller ej redo för en sommar full av jobb här hemma i fina Varberg.
 
Har gjort en massa skoj när jag varit iväg som jag ska visa er lite då och då. Texaslivet var riktigt roligt att se med egna ögon. Alla hästgårdar, stora bilar, höra dialekten osv osv. En dag åkte vi till Austin för att upptäcka och få se lite mer (bilderna ovan). Älskade allt jag hann se under min dag där. En riktigt ball stad som jag gärna besöker igen, massa kreativa människor och livemusik på flera ställen! Har ni chansen så åk dit! När vi var där hann vi med strosande i både secondhandbutiker och orginella små shopar, en lunch på berget vid sjön Travis där de bryggde sin egen öl så en ölprovning passade vi på att ta med. Vi tog en drink på rooftopbaren på hotellet (så fin utsikt över staden!), tog en tur på bargatan på 6th street och innan vi körde hem dagen därpå tog vi ett dopp i sjön. En perfekt tripp till en rolig stad! Austin - I will be back!
bilder - resa - sommar - äventyr