PLAYA DEL CARMEN SNAPSHOTS

Ser ni så magiskt? Cenoten Ik kil!
 
Åh man börjar redan sakna värmen när man kollar igenom bilderna från Mexico! Under vår resa tog vi en sväng till Mexico för fem nätter. Vi bodde på ett jättefint resort som låg precis vid stranden i Playa Del Carmen, lyx!!
Den korta tiden vi hade där gav mig mersmak - jag MÅSTE tillbaka! Känner att jag vill se så mycket mer.
 
Vi hade ungefär fyra heldagar och två av dom var vi ute på äventyr. Ena dagen åkte vi på en tour och beöskte chichen itza (!!!), coba och en cenote. Att besöka cenoten var magiskt, det var så himla fint men samtidigt lite läskigt på samma gång. En cenote är ett slags slukhål där grundvattnet kommer fram. Det var jättedjupt men vattnet kändes så rent! Jag har som mål att besöka alla världens nya underverk och nu kan jag bocka av den första!

En annan dag åkte vi ut till ön Cozumel där vi hyrde bil. Vi körde runt på ön och stannade där det verkade fint. Superhärligt! Mexico var jättefint eller ja, i alla fall den lilla delen jag fick se ;) Som jag säger till alla platser jag besöker - I will be back! 
resa - sommar
1
Miss Baby Peaches

Det ser otroligt härligt ut!

Svar: Jaa det var det verkligen!!
Linn Bank