BULLFEST - KANELBULLENS DAG

 
 
Ibland blir det inte som man tänkt sig. "Hellre skolan än att sitta här..." well, lättare sagt än gjort. Jag struntade i dagens föreläsning, hoppade i mjukisbyxor och pluggade hemifrån istället. Tog en paus vid lunchtid och cyklade ut i stormen för att köpa mig och ludde varsin kanelbulle dagen i ära. Man missar självklart aldrig ett tillfälle för att få fika. Så gott!!!
 
Nu ska jag strax byta om till träningskläder och åka till friskis för att få dansa av mig. Måste få ordning på någon slags träningsrutin igen, känner hur min kropp blir mer och mer energilös för varje dag som går. Denna höst ska inte få deppa ner mig!!! Jag ska rocka skiten ur denna höst! Ha det fint! Puss och kram ♥
fika
2
Elin Bjurek

Åh vad gott!! <3

Svar: Ja himmelskt!!
Linn Bank

Ida Bjelkert

Låter mysigt! Så gott med bulle, har också fått i mig en idag! :)

Svar: Muuuums!! <3
Linn Bank