EN HELG I STOCKHOLM

Hej vänner! Nu är jag äntligen hemma i soffan efter en lång dag. Är helt slut i kroppen efter en jätterolig helg i Stockholm! Har varit så himla skönt att få se något annat och Stockholm är alltid lika härligt att besöka. Tog lite bilder från våra dagar så vill ni veta vad jag hade för mig så fortsätt läs ;) 

 
Kom fram i fredags eftermiddag och mötte upp första kompisen som kom in med ett annat tåg. Vi rörde oss mot första målet med resan - fika på Mr. Cake!!! Mötte upp Klara där och catchade upp tillsammans med fikan! Och den var SÅ smarrig! Jag har ju en liten crush på Roy och när jag såg att han stod där inne och faktiskt bakade tårta dunkade mitt hjärta lite extra haha. Har ni vägarna förbi så gå dit! Men var beredd på kö! På kvällen tog vi det lugnt, drack lite vin och käkades tacos! Vad passar bättre en fredag? 
 
 
Lördag morgon vaknade vi pigga och glada! Tog tunnelbanan in till stan och käkade frulle på Pom och flora. Åt en gröt som var så himla god men fick matkoma större del av dagen haha. Efter frulle var det dags för den obligatoriska shoppingen!

När benen började tröttna åkte vi tillbaka till Klara mysiga lilla hus och fixade oss inför kvällen. Planen var att ta en drink på Tjoget och sedan äta middag på ART tillsammans med Klaras vänner och så blev det! Restaurangen var riktigt nice, jättehärlig stämning och supergod mat (har inte gjort något annat än att äta denna helg men det är väl charmen med att resa haha). Efter det hamnade vi på Spy Bar, en mycket lyckad kväll!

 

Söndag! Bakis och sega. Grötfrulle hemma och vid 11 var vi framme på tolvhuset för dagens aktivitet! Drejning! Haha vi skämtade dagen innan om att hitta på något annorlunda sista dagen innan vi skulle hem och vi fick idén att dreja. Sagt och gjort bokade vi det och drejade en timme. Det var så roligt!! Kan verkligen tänka mig att göra det igen! 

Har sammanfattat haft en jättehärlig helg i fina Stockholm med två härliga vänner. Nu är det back to reality och framför allt tillbaka till plugget! Vi hörs imorgon. Puss och kram ♥

bilder - resa