FLOWER MADNESS

Blommigt set från Gina Tricot / Kavaj Second Hand /
 
Här är en av veckans outfits. Mönster och färg livar upp de mest tråkiga dagar. Jag vill verkligen fylla min garderob proppfull av färg och mönster, håller ni inte med? Får se vad som läggs i min shoppingkorg här näst. Just nu funderar jag på att åka en sväng till Stockholm om två helger. Isf måste jag spara de få pengar jag har för där finns verkligen den bästa shoppingen. Sedan om det är shopping jag åker dit för är en annan sak. Jag vill ju dit för att träffa en vän och fika på Roy Fares nyöppnade café! Haha, jag menar allvar men jag älskar Roy och jag älskar fika. Det kan inte bli bättre än så. Time will tell! ♥
 
Ha en fin söndag och bra oktober(!) Nu är hösten hääääär!
höst - kläder
2
lars

Fina bilder, vackra kläder ja det verkar som du har en schysst Söndag på G

madabouttea.se

Snyggt!

Svar: Tack!!
Linn Bank