LIKED ON INSTAGRAM

1. @sivanayla 2. @rianne.meijer 3. @fannyekstrand 4. @vivianhoorn 5. @hannamw 6. @maxinnebjork 7. @hannastefansson 8. @florawis
 
Instagram, appens app om ni frågar mig. Man både hatar och älskar den. Här är några av de senaste bilderna jag gillat av mina nuvarande favoriter på insta. Följer mest svenska influencers men har mina favortier från utlandet med. Följer två holländska tjejer och verkligen älskar alla bilder de lägger upp! Så fina!! (@rianne.meijer & @vivianhoorn). Det är farligt att de kan bli ett beroende men det är så himla underbart hur mycket inspiration man kan få genom ett svep. Älskar det. Vilka är era favoriter på instagram? 

Hur som helst så är det snart dags för mig att packa färdigt väskan och sätta mig på tåget för att åka till Stockholm! Är taggad på en helg då jag kan släppa plugget för ett litet tag. Har inte så mycket planerat men antar att det blir lite fikastunder, shopping, skratt med vänner och ännu mer god mat! Ha en bra helg så hörs vi när jag är hemma igen! Puss ♥
bilder - inspo
2
Celine

Så snygga bilder!

Svar: Ja ellerhur!!
Linn Bank

Agnes

tack för tipsen! behöver nya personer att börja följa :)

Svar: inga problem! bara kul att föra inspiration vidare!
Linn Bank