LILLA NAPOLI

 
Hur kan jag ha missat detta guldställe hela sommaren? Pizzorna var så sjukt goda! Jag och ludde delade på en tomat och salamipizza och en tryffel med svamp. Jag tänkte åka hit i somras men jag tog inte riktigt tag i det. Men nu så! Och tillbaka ska jag. Jag hade gärna velat testa nutellapizzan men magen klarade knappt en pizza så nästa gång får det bli en sån ;) Efter matkoman åkte vi hem och myste i soffan och såg på idol. Alltså Jemima är så jävla grym! Hon håller jag på!! Och Chris såklart, men det gör väl alla! 
 
Nu är det dags att ta vara på dagen! Frukosten är uppäten. Dags att kleta på smink och sedan åka till götet för en heldag med Hannis. Ska bli mysigt! 
mat - mums
2
Amanda Jona [FOTOGRAF]

Åh, lät ju verkligen så gott!

Svar: Ja det var det verkligen! Rekommenderar verkligen att åka dit!
Linn Bank

Ida Bjelkert

Åh vad gott!

Svar: det var det verkligen!!
Linn Bank