SKINCARE FAVORITES

 
Hudvård har alltid haft en speciell plats i mitt hjärta. Jag som alltid har haft blandhy med blemmor osv har alltid velat hitta de bästa produkterna för att få det bästa resultatet jag kan få. Jag älskar att testa olika produkter och se hur vissa gör enorm skillnad medan vissa inte gör ett skvatt. Jag testade Dr.Jarts hydrationmask igår och jeeesus, min hy kändes verkligen återfuktad efteråt! Den kostar lite mer än vanliga sheet masks, runt 100-lappen men det är den värd! Köpte den på sephora så vill ni ha en likadan kan ni kika in där. 
 
Vardagligen tvättar jag mitt ansikte med micellärt vatten och sedan använder jag en rengöring från Kerstin Florian (se ovan!). Den känns väldigt lätt och bra för min hy. Köpte den när jag var i USA men märket finns på salonger och på skincity. Efter tvätt är det dags för serum. Just nu använder jag mig av Lumenes Glow Boost och den känns väldigt bra. Ett serum fullproppat med c-vitamin blir huden aldrig ledsen av. Det är billig med, ca 200 kronor vilket är perfekt för min studentbudget haha. Vet inte om jag kommer köpa den igen men finns ingen annan i samma budget får det nog bli en sådan igen. Sedan har jag självklart dagkräm, lite olika masker osv. Har använt Kerstin Florians sorbier creme (länk) det senaste men jag vet inte om plånboken tillåter mig att köpa en ny. Den är väldigt bra och passar min blandade hy perfekt! 
 
Sist men inte minst får vi inte glömma min lilla foreo. Älskar att tvätta mig med den! Fick den när jag fyllde år och vet redan nu vad jag ska önska mig i julklapp ;) Detta är den lilla modellen som inte är uppladdningsbar, så det är verkligen en perfekt present att ge bort till någon som vill testa om foreos är den personens grej. Jag gillar det, starkt! Är någon av er hudvårdsnördar? Vad har ni för favoritprodukter? Tell me!! ♥
skönhet
1
Karin

Hej!

Kontakta gärna mig om du skulle vara intresserad av ett samarbete.

MVH Karin