SNAPSHOTS VECKA 14

1. Var endast i skolan en förmiddag denna vecka. En ny kurs är påbörjad, materiallära, som hittils verkar vara väldigt kul - I'm excited! 2. Min standardlunch de senaste veckorna haha. Sötpotatis, kikärtor och grönkål - mums 
 
3. Snodde mina kusiner och lekte med dem i tisdags. Det blev lunch på stan, lek på lekplatsen och bio! Vi såg på coco, väldigt bra var den! 4. Köpte mig en ny väska. För 75 kr fick jag hem den här. Supersmidig om man inte orkar bära handväska eller clutch! 
 
5. Välkomnade vår nya möbel! Nu är det dags att köpa dekoration att fylla den med. Tänker att halva ska bli drinkvagn och resten får vi se. Vi har letat jättelänge efter en hylla på hjul och nu äntligen hittade vi en som vi båda gillar och faktiskt passar här hemma i vardagsrummet. Winwin.
 
6. Lördagskvällen började med hemgjord pizza med killen och sedan drog jag ut på stan med vänner och drack drinkar. Supergott och jättehärligt! 7. Vårens årliga vagabondutförsäljning ägde rum och jag var som vanligt i extas. Det fanns så mycket snyggt denna vår men i år fick det bli tre par skor och väskan som jag visade ovanför.
 
Nu är det söndag och solen skiner! Planen för dagen är en liten promenad och sedan ska jag jobba i eftermiddag. Hoppas alla ni haft en bra vecka, det har jag haft! Puss 💋
2018 - vardag - vår
2
Julia

Härlig vecka!

Svar: ja verkligen! <3
Linn Bank

Linnea Kinis

sötpotatis är sååå gott!

Svar: jaaa verkligen!!
Linn Bank