100-BUCKET-LIST (DEL AV DEN)

Blev inspirerad av ett inlägg på Isabella Löwengrips blogg. Hon har skrivt ihop en 100-lista med mål hon vill göra under livet. Jag har under flera år knåpat på en "innan-jag-dör-lista" men den här listan kändes ännu bättre. Jag har inte lyckats komma upp i 100 olika drömmar än men är en bra bit på vägen. Läs här nedan om ni är nyfikna på vad jag vill uppleva innan jag trillar av pinn. Vissa mål är lätta medan andra kräver lite mer av en, men jag gillar stora drömmar, det får en att kämpa! Let's go!
 
1. Lära mig ett annat språk (gärna spanska eller franska)
2. Gifta mig (+ ha ett fint bröllop)
3. Se norrsken
4. Åka på safari
5. Hoppa fallskärm
6. Besöka världens 7 (nya) underverk (1/7 avklarade)
 
Chichén Itzá, Mexico
 
7. Vandra i regnskog
8. Tatuera mig
9. Bila genom Italiens kust
10. Skaffa barn
11. Besöka New York
12. Donera blod
13. Bestiga ett berg
14. Starta eget företag, eller i alla fall något eget
15. Köpa boende utomlands (Karibien/Italien/Spanien)
16. Åka helikopter (gärna över Grand Canyon eller Cristo Redentor!)
17. Åka till rymden
18. Se en solförmörkelse
19. Besöka ishotellet
20. Paddla bland neonplankton
21. Uppleva tyngdlöshet
22. Åka luftballong
23. Bada i varma källor på Island
24. Åka första klass under en lång flygning
25. Tjäna min första miljon
26. Se soluppgången i Grand Canyon
27. Besöka Nordkorea
28. Bli mormor/farmor
29. Dansa mer! Lära mig salsa eller någon annan kul dansstil
30. Köpa hund
 
 
Vad är på er lista? Berätta! Puss 💋
2018 - drömmar
1
Josefin Nilsson

Så himla bra lista! Hade också velat se norrsken :)

Svar: Tack! Ja men verkligen, det verkar helt magiskt!
Linn Bank