FREDAG I BILDER

Startade dagen med läsa lite i boken jag läser just nu (jag läser! en bok! heja mig!), omgiven av idioter, säkert någon av er som läst den! Jag gillar den verkligen, jätteintressant och den ger en verkligen förståelse varför vissa beter sig som de gör ;) 

Under en rast på föreläsningen hämtade jag ett tidigare arbete i trikålabbet, visst är det fint där inne? Alla fina färger på allt garn gör en glad ♥
 
Sedan på glatt humör (det var ju ändå fredag!) traskade jag ner i snön till tåget. Hoppade på och längtade hem. Hann åka ca 20 meter och sen gick tåget sönder, just my luck. Fick vänta på en ersättningsbuss i ca 2h och 2h efter det var jag äntligen hemma efter en lite väl lång hemfärd... Men jag som pendlar varje dag har faktiskt bara stött på problem mindre än en halfvull gånger och det är jag väldigt glad över! *peppar peppar*
 
lycklig tjej för det är sushi time!
 

Kvällen avslutades i alla fall väldigt bra. Det blev egen sushi och lite vin med min fina sambo. En myskväll var verkligen vad vi behövde! När vi var mätta och belåtna fyllde vi magen med lite godis och såg på film (eller ja, en halv film för sen somnade vi båda i soffan haha)

2018 - vardag
2
Isabell

Ååååh!! Vad mysigt med egen lagad sushi med <3<3<3

Svar: jaa hihihihih <3 <3
Linn Bank

Alma

Såå gott med hemmagjord sushi! Jag och Erik gjorde det i helgen, mums <3 Standard också att somna efter halva filmen, haha.. Vi skulle kolla på Atlantis och klarade typ 20 min, heh. Längtar till vår och sol så man får lite mer energi!

Svar: Haha ja men verkligen!! Detta mörket är inte okej haha! <3
Linn Bank