SKIRT MANIA

 
1. Romantisk väska - Zara 2. Silverörhängen - Glitter 3. Satinlinne - H&M 4. Ananasclips - H&M 5. Kjol - Ellos 6. Bomullsskjorta - H&M 7 Blommig kjol - H&M . 8. Mockapumps - H&M 9. Vita stövletter - H&M
 
Är det någon mer än jag som snart dör av längtan tills värmen kommer? Jag tror det... Det där med att man vaknade med 10 cm nysnö utanför dörren är inte heller en dröm men så är det! "Den som väntar på något gott väntar aldrig för länge" är mitt ständiga mantra just nu haha. 
 
Hur som helst hur nice plagg har jag inte hittat? Alla är under 500-lappen vilket är perfekt! En kjolgalning som jag är så är det det enda jag kikar efter nu. De här två ovan är så fina, älskar färgerna! Men annars cravear jag vita/beige boots denna vår. Jag drömmer egentligen om de från Ivyrevel eller Vagabond men dessa ovan är från H&M och fungerar absolut! Är så sugen på att shoppa loss (som alltid ) men för att köpa behöver jag pengar och för att råda bot på det ska jag slänga upp lite  plagg som inte längre används på tradera! In med det nya och ut med det gamla! Brukar ni sälja det ni inte längre använder? Puss 💋
2018 - kläder - kollage - mode - vår
2
Celine

Så söta plagg!

Svar: Ja visst är dom! Man vill köpa allt ;)
Linn Bank

Maria

Å gillar annanasörhängena :D

Svar: Ja, visst är det snygga!
Linn Bank