SMYCKEN I SILVER

inlägget innehåller adlinks
 
1. Hoops - Pilgrim 2. Örhängen - Caroline Svedbom 3. Armband - Pilgrim 4. Ring - Maria Black 5. Halsband - Maria Black 6. Klocka - Mockberg 7. Hänge - Blue Billie 8. Ring - Kenzo 9. Ring - Vibe Harslof 10. Örhängen - Jane Koenig 11. Hoops - Sophie By Sophie 
 
Är riktigt sugen på att införskaffa mig ett überfint smyckesskrin och fylla det med nya smycken. På modemässorna jag besökte i Köpenhamn fick jag syn på massa fina nya märken (nya för mig) och några av dom var smyckesföretag. Maria Black var ett av märkena och oh la la! Superfina och inte överdrivet dyrt! Jag har ganska dålig koll på smyckesföretag överlag, vet inte varför då jag alltid bär med massvis med smycken. Borde införskaffa mig i bättre material och inte i massa budgetsmycken för det varar verkligen inte i längden.

Mitt senaste inköp i accessoarväg är klockan ovan. Eller ja, köp och köp... Jag fick den av min sambo i julklapp. Har ni några favoritmärken inom accesoarer? Jag är ett fan av Jane Koenigs smycken och Pilgrim är även ett fint märke med rimliga priser för oss fattiga studenter!
2018 - accessoarer - silver - smycken