TORSDAG.MÅNDAG.TORSDAG

God morgon! Nu är gröten snart slut och jag ska strax börja carpa dagen! Dagens gröt bestod av steel cut oats, äpple, kanel och så topping med jordgubbar, egen granola och skummad havremjölk - GOOOTT! Frukosten är alltid bäst hemma.
 
Idag är planen: plugga, springa ärenden på stan, åka hem till familjen och det viktigaste: packa!!! Imorgon tidigt, tidigt bär det av till Paris och jag längtar ivrigt. Det ska bli så skönt att få åka på en weekend och se något annat än samma vägar och samma stad. Nu väntar istället tjejweekend i världens finaste stad! Until then får ni läsa lite vad jag haft för mig senaste veckan...
 
Onsdag. Äntligen har de fina blommorna blommat ut! Kunde inte hålla mig från att fota när jag väntade på tåget. 
 
Torsdag. Så fort pengarna kom var det dags att spendera (😯). En lunch på viskan är aldrig fel och deras chevrésallad är såsåså god.
 
Måndag. Valborg, sprang förbi lika fort som den kom. Jag och vänner körde på charkiskväll och planen var utgång efter det men det hela slutade med att vi satt hemma till sent på natten. Lika bra det!
 
Au revoir! Vi hörs när jag är på hemmaplan igen. Puss 💋
2018 - bilder - vår
1
Angelica Wåhlin

Så härligt med Paris :D

Svar: ja ska bli riktigt härligt med semester!!!
Linn Bank